Amb motiu del 75è aniversari del Roser un equip de voluntaris del club va emprendre la feina de demanar i recopilar tant imatges com informacions sobre el club amb la idea d'editar un llibre de la seva història.
Ara després de molts mesos de feina tenim a les nostres mans el llibre fet per Carles Sanz
"C.P.Roser 75 anys de bàsquet al Roser"
És un text exhaustiu sobre el CP Roser, ja que reconstrueix la història del club des dels seus orígens.
Al llibre no sols trobarem explicada la història del bàsquet sinó de la resta seccions esportives i no esportives del Centre Parroquial.
Algunes ja desaparegudes com l'hockey o el futbol sala, el cinema dels diumenges o el teatre. Altres encara existents com l'slot.
El llibre acaba fent un reconeixement a les persones que han fet possible el dia a dia de l'entitat i també als joves delsequips actuals que són el futur del club.
Per molts anys!I felicitats pel llibre!